Vinn «Røff Guide til Tour de France 2013»

TdF2013_forside_RGB

Line, som har designet både sykkeltrøyene, klubblogoen og sykkelflaskene, driver også med andre ting. Hun har blant annet jobbet med «Røff Guide til Tour de France 2013», en bok om Tour de France 2013 skrevet av Johan «Ridder Kaggis» Kaggestad og Hans Petter Bakketeig. Denne boken kan du vinne!

Først må vi jo si litt om boken:

Røff guide til sommerens viktigste sportsbegivenhet – det 100. Tour de France i historien.

Vi gir deg en brukervennlig guide enten du er i Frankrike eller følger tv-sendingene hjemmefra.

  • Alt du trenger av fakta, analyse og bakgrunnsstoff til Tour de France 2013
  • Gjennomgang av alle etappene, kart over land og løype
  • De utroligste fortellingene fra rittets historie
  • Favorittene til den gule og den grønne trøya
  • De 23 lagenes bakgrunn, organisering, styrker og svakheter
  • Dypdykk i sykkelfaglige emner som lagtempo, Lance Armstrongs fall fra tronen og Thor Hushovds trening
  • Hushovds trener, Atle Kvålsvoll, og leder for Hushovds fanklubb, Karin Løkke, er gjesteforfattere.
  • Tips om severdigheter og kulturhistorie langs løypa og i byene og fjellene som besøkes
  • Sendeskjema for tv
  • Statistikk fra 1903 til 2012

Johan Kaggestad (f. 1943) (og Ridder, red. anm.) har kommentert Tour de France live fra Frankrike for TV 2 i ti år. Han har vært landslagstrener i langdistanse friidrett i ni sesonger, og bl.a. personlig trener for Grete Waitz og Ingrid Kristiansen. Kaggestad startet og bygget opp NIKE International i Norge og har vært coach i Olympiatoppen i 16 år.

Hans Petter Bakketeig (f. 1963) har skrevet boka ‹‹Kampen om den gule trøya. Tour de France gjennom historien›› (2008). Han har jobbet mange år som redaksjonssjef og redaktør i Gyldendal, og er i dag forfatteragent i Stilton Literary Agency.

Boken er allerede i salg (det har vi sett hos Sørensen Sykler i går), og den koster røffly 199kr. Boken er å få tak i stort sett overalt: i bokhandelen (hvem skulle trodd det), sportsbutikker som Milsluker’n, Oslo Sportslager, Sport 1, og så kommer den i dagblivarebutikker etterhvert.

Men du kan altså vinne den og få den gratis. Vi anbefaler likevel at du kjøper den i din liokale butikk snarest mulig for å forberede deg (og din familie) til Tour de France, og så ser på en eventuell gevinst som en gedigen bonus, og noe flott og veldig nyttig du kan gi bort til en som ikke har kjøpt boken. Vinn-vinn.

Uansett har vi tenkt å holde en liten konkurranse. Faktisk to:

  • Konkurranse 1: Kom med det beste forslaget til konkurrase for å vinne boken. Premien er en Blodsmak Sportsklubb drikkeflaske, til en verdi av omtrent 3700kr et passe antall Blodsmak Sportsklubb-klistremerker.
  • Konkurranse 2: Konkurransen som vinner Konkurrranse 1. Premien er en bok!

Vi regner med at dette er temmelig opplagt. Skriv inn forslag til Konkurranse 1 i kommentarfeltet nedenfor innen fredag 7. juni, så kårer vi en vinner og lanserer Konkurranse 2 så å si med en gang etterpå.

Det er veldig få regler for Konkurranse 1, og styret bestemmer seg for akkurat den vinneren de vil. Konkurransene er kun åpne for medlemmer av Blodsmak Sportsklubb. Hvis vi har glemt noe, legger vi det til på denne siden og håper ingen merker det.

Allez!

Dette innlegget ble publisert i ymse og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Vinn «Røff Guide til Tour de France 2013»

  1. Bernt Bratlie sier:

    Klubbkonkuranse:
    Blodsmak TdF: Sykle minimum 20% av den aktuelle dagens etappe. Dvs etappe = 22 mil.
    Klubbmedlem sykler min 44 km
    osv. Hvem klarer å gjennomføre. Hvem sykler lengst. Kun dokumentasjon med Tracing via Strava e.l.

    • Blodsmak sier:

      Takk for forslag, men boken er fin å ha mens Tour de France pågår, så vi må holde konkurransen flør det braker løs. Styret har funnet ut hva konkurransen skal gå ut på nå, sjekk hovedsiden nå straks.

  2. Tilbaketråkk: Vinn «Røff Guide til Tour de France 2013″ ved å fortelle om din middelmådighet | Blodsmak

Svar på Bernt BratlieAvbryt svar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.